کسب بیشترین تعداد رتبه های برتر کشوری توسط دانش آموزان استان در مسابقات و جشنواره های دانش آموزی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گردهمایی معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات آموزش و پرورش سطح استان از کسب بیشترین تعداد رتبه های برتر کشوری توسط دانش آموزان استان در مسابقات و جشنواره های دانش آموزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین شادکام در این جلسه ضمن تبریک کسب رتبه نخست دانش آموزان استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور و همچنین کسب رتبه برتر مسابقات فرهنگی هنری اظهار داشت:برنامه های مناسبتی از جمله برنامه های ماه محرم، ماه رمضان و عید غدیر خم و... بزرگترین رویدادها در حوزه های فرهنگی به شمار می آیند.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مطلوب مناسبت های مکانی از جمله حرم مطهر رضوی، کانون ها، اردوگاه ها و همچنین مناسبت های زمانی از جمله ماه محرم، ماه رمضان و... در حوزه های پرورشی و فرهنگی افزود: در بحث اوقات فراغت باید از ظرفیت سایر نهادها همچون بسیج دانش آموزی استفاده کرد، همچنین می بایست توجه و تاکید ویژه ای بر مزیت های رقابتی مناطق داشت.

شادکام با تاکید بر لزوم پیگیری و اجرای برنامه عملیاتی و نظارت و مطالبه در حوزه پرورشی و فرهنگی افزود:رصد و پایش آسیب ها، مبنای تحلیل داده ها در جهت برنامه ریزی و تولید برنامه های بعدی است.

وی در پایان با اشاره به انجام هماهنگی های لازم برای معرفی چهره های ممتاز قرآنی در صدا و سیما مرکز استان و رادیو زیارت افزود: گفت و گو های اولیه با مدیر بنیاد نخبگان در خصوص شناسایی دانش آموزان برتر قرآنی و ممتاز در حوزه های پرورشی و فرهنگی به عنوان دانش آموزان نخبه صورت گرفته است

 


چاپ